Нове життя Мало знати собі ціну - треба ще користуватися попитом =foto=
:

Мало знати собі ціну - треба ще користуватися попитом =foto=


Поділитися в соц.мережах.



Близнюки – це невелике містечко, де живуть різні люди, яким необхідно отримувати послуги торгівлі. То  місцеві підприємці ці послуги надають сповна.

Серед всіх вирізняється магазин ФОП Гринько. Тут завжди якісні продукти, світла, затишна атмосфера та привітні продавці.

А ще магазин «У Гринька», як його називають в народі, радує величезним асортиментом продукції, серед якої є і власне виробництво хлібобулочних виробів та ковбас.

Про те, як все починалося розповідає нашими читачами власниця цього магазину ГАЛИНА ЮРІЇВНА ГРИНЬКО.

- Я з дитинства мріяла про те, що буду власницею великого магазину. Але в житті мрії збуваються тільки після того, як ти наполегливо працюєш для їх втілення. 

- Галино Юріївно, то як все починалося?

-  Закінчивши Близнюківську школу, я вивчилася на кондитера і деякий час працювала майстром кондитерського цеху. Мені дуже подобалася моя робота і дуже хотілося проявляти творчість, створювати щось нове, та головне – приносити людям радість, але… не все так буває, як хочеться в юності. Спочатку мою ідею підтримали, а потім на ній поставили хрест. Далі були горезвісні 90-ті роки. 

Ми з Миколою вже були одружені, жили у Близнюках, у нас народилася друга дитина, і ми не могли звести кінці з кінцями, як і багато наших ровесників на той час. Грошей вистачало на 1 літр молока та декілька буханців хліба. То наша підприємницька діяльність розпочалася у 1995 році через безвихідь.

Я умовила Миколу позичити 100 доларів, які витратила на товар, і пішла торгувати на Близнюківський ринок, коли молодшій доньці Валерії було 6 місяців. Потім клієнтів стало більше, а я почала торгувати одягом вже у Лозовій. Слід зазначити, що чоловік мене завжди підтримував, і разом – ми справжня команда. В той час, коли ініціатором ідей була я, Микола Вікторович  допомагав і підтримував мої починання, але з часом його ідеї стали для нашої родини провідними. До цього часу пам’ятаю, як він сказав мені: «Це не бізнес. Треба розвиватися у рідному селищі, вдома». І врешті-решт пазли почали складатися в ту картинку, яку ви бачите зараз.

- Розкажіть детальніше про початок роботи у Близнюках, адже не відразу все вийшло. 

- Не відразу, але й не так довго ми йшли до своєї мети. Спочатку відкрили невеликий кіоск на привокзальній площі, де продавали пиво на розлив. Пізніше – вагончик та кілька столів. До пива я готувала смачні бутерброди, а потім і пельмені ліпила. Вже о сьомій ранку гарячі пельмені парували на прилавку, чекаючи на постійних клієнтів, бо було смачно і якісно.

Через деякий час, підназбиравши грошей, ми продали обладнання для розливного пива і придбали магазин, який зараз належить Марченку. Деякий час торгували там будматеріалами, а потім купили те приміщення, де знаходимося і зараз.  На словах – це, можливо, виглядає досить легко, а насправді ми працювали по 24 години на добу. Брали кредити під заставу, віддавали борги і знову брали кредити, незважаючи на ризики.

- Підприємництво в Україні - це завжди ризик у будь-який час і конкурентоспроможність. Тож сьогоднішній магазин «У Гринька» - це справа всього чотирьох років напруженої повсякденної роботи? 

- Ні, це справа всього життя! Від тієї будівлі, яку ми придбали у 1999 році залишився хіба що фундамент та деякі стіни. В іншому Микола Вікторович Гринько вже добудовував, переобладнував, вдосконалював все сам з бригадою помічників. Хочу наголосити, що мій чоловік, який має золоті руки, закінчив Слов’янський технікум за спеціальністю обслуговування електроприладів, що дуже йому згодилося в житті.

На його плечах зараз все, так би мовити, закулісся торгівлі – це і енергопостачання, і опалення, і робота каналізаційної системи, а ще у нас є переробні цехи, де обладнання іноді ламається, тощо. Стосовно конкурентоспроможності, то це просто мистецтво продавати краще за інших. Ми працюємо на свою репутацію, і запевняю, мало знати собі ціну, треба ще користуватися попитом, а для цього треба постійно вдосконалюватися.

- Українського покупця в наш час важко чимось здивувати. У Вашому ж магазині в будь-який час доби клієнтів багато. Чим Ви їх зацікавлюєте?

- У нас величезний асортимент товарів, серед яких є такі, які ми перепродуємо, купуючи у перевірених постачальників, а є – власного виробництва. Зацікавлюємо в першу чергу якістю товарів, чистотою і високим рівнем обслуговування.

- Розкажіть, будь ласка, детальніше, про товари власного виробництва, адже «гриньківський» хліб сьогодні дуже популярний не тільки в Близнюках та районі, а й в Лозовій.

- Коли ми вже більш-менш налагодили постачання, почали збільшувати оберти в торгівлі, моєму чоловіку прийшла ідея купити власну пекарню. Я довго не погоджувалася, але він мене таки умовив. Ми придбали італійську лінію випікання хлібобулочних виробів, яка працює на сумішах, а не на живому тісті - це простіше і заробітна частина більша. Однак, в цьому і була проблема, бо мені хотілося «живого хліба»…

І ми почали експериментувати. Протягом двох тижнів я в прямому сенсі жила в магазині, добре, що умови дозволяють. Разом з однодумцями ми місили, випікали, у нас не виходило, але ми знову починали спочатку.  І таки вийшло – сьогодні випікаємо хліб білий і житній, булочки, пиріжки та ще масу інших смачних, ароматних, а ще якісних, замішаних на опарі, виробів. У пекарні люди працюють в дві зміни по дві особи, є начальники змін – це Тетяна Василівна Рябуха та Новікова Антоніна Вікторівна. 

Також при магазині функціонує кулінарний цех. Ми його запустили ще до пекарні. Починали з пиріжків та салатів, а зараз маємо досить широкий асортимент готових продуктів харчування та ще налагодили продаж кави та чаю. Це зручно для людей, особливо тих, які приїжджають у райцентр з села. У нас можна не тільки добре скупитися, а й відпочити, скуштувати смаколиків чи чогось тривкішого. 

Є ще й ковбасний цех, але він дуже дорого нам обходиться. М’ясо та сало закуповуємо в українських виробників, ковбасу робимо зі справжнього м’яса, бо ж у нас навіть обладнання немає для переробки субпродуктів, які входять до складу ковбас інших виробників. В результаті, кінцевий продукт виходить  якісний, смачний, здоровий, але задорогий для місцевого покупця. Втім, ми продовжуємо розвиватися і робимо сардельки та «краківську» ковбасу власного виробництва.

- Одним із найважливіших складових успіху підприємництва є люди – не тільки керівники, а й ті, хто є обличчям відділів – продавці. Що ви можете сказати про свій колектив?

- Покупцю завжди краще видно роботу продавця і в цілому системи підприємницької діяльності. Ми працюємо на свій імідж, дотримуючись основних правил маркетингу, та хочемо подобатися клієнтам, хоча, повірте, це дуже нелегко. То колектив, в якому працює 36 осіб, у нас чудовий. Дівчата не тільки знають свою роботу, обслуговуючи швидко та ще й з привітною посмішкою, а ще й підтримують одна одну, за потреби підмінюючи та допомагаючи одна одній.

Ця взаємопідтримка і формує колектив. Я хочу кожному сказати спасибі за роботу, а окремо дякую ще й завідуючій виробництвом Оксані Вікторівні Кліпоносовій та бухгалтеру Ользі Михайлівні Великодній. Ці жінки – справжні помічниці нашої родини, вони, як і ми з Миколою  Вікторовичем, вболівають за спільну справу. 

- Чи поділитеся планами на майбутнє?

- Зараз ми хочемо вдосконалити і закріпити те, що вже є. А це час, кошти і постійна напружена робота. То в році 2020 змінювати нічого не плануємо. А я, користуючись нагодою, хочу привітати з новорічними та різдвяними святами і свій колектив, і всіх клієнтів нашого магазину та запросити до нас у святкові дні. 

     
     


Ірина ВОРОНКІНА
Дата публікації: 23.12.2019 | Перегляди. 503 | Коментарі. 0 | Категорія: Люди нашого краю

Коментарів поки що немає!

Ваше ім'я *
Ваш Email *

Сума цифр праворуч: код подтверждения



Останнi новини

25.05.2020 | Перегляди. 2 | Категорiя: Нашi бесiди

Україна увійшла у другий етап послаблення карантинних обмежень. З 25 травня дозволено поновити роботу дитячих садків із дотриманням низки санітарних вимог.  Рішення про відкриття дошкільних закладів кожна область має ухвалювати окремо, залежно від епідеміологічної ситуації.  Згідно із постановою уряду, до 22 червня в Україні діятиме адаптивний карантин, і в ...
25.05.2020 | Перегляди. 2 | Категорiя: Нашi бесiди

Верховною Радою України прийнято Закони України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (далі – Закон № 128) та № 129-ІХ «Про внесення змін до Податкового ...

ПОВЕРНУТИСЯ НАЗАД



13.05.2020 | Перегляди. 26 | Категорiя: Культура

Під час проведення Дня пам'яті та примирення і 75 річниці Великої перемоги над нацизмом працівники відділу культури і районного Будинку культури провели величезну роботу. Окрім відеороликів, де були зняті вітання зі святом, саме 9 травня на привокзальній площі селища Близнюки відбувся аудіоконцерт " Пам'ятаємо - Перемагаємо".



04.05.2020 | Перегляди. 99 | Категорiя: Культура

Вже десять років на «Новому каналі» приваблює увагу телеглядачів українське розважальне шоу «Хто проти блондинок?», де 50 красунь змагаються за право вийти у фінал, змагаючись з головним гравцем (переважно - це чоловіки, знані в українському шоу-бізнесі). Серед цих красунь у одній із передач була і наша землячка Ірина Олексіївна Каменева.Дівчина  народилася у селі ...